عمومی

پادجم مصداق بارز جوانگرایی است

وزیر کار همزمان با ولادت امام زمان (عج) و نیمه شعبان به طور سرزده از طرح توسعه پلیمر پادجم بازدید کرد. 

به گزارش توانا نیوز، روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ «سید صولت مرتضوی» در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش مجاهدانه جوانان سختکوش و مدیران لایق پتروشیمی پادجم از روند پیشرفت طرح ابراز رضایت کرد.

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این طرح در آینده‌ای نزدیک قطعاٌ بر سرمایه بازنشستگان که تامین‌کنندگان اصلی سرمایه طرح هستند، افزوده خواهد شد.

وزیر کار در حاشیه این بازدید ضمن دریافت اطلاعات دقیق مراحل پروژه از دکتر نجفی، مدیرعامل پتروشیمی جم با بیان اینکه پادجم مصداق بارز جوانگرایی است، تاکید کرد: خدا را شاکریم که جوانان در کشور سکانداری طرح‌های تحولی هستند و همین حضور و اراده توانسته جمهوری اسلامی ایران را از وابستگی به واردات و نیز دانش بیگانگان به خودکفایی برساند.

در این بازدید مهدی مسکنی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری؛ علیرضا زمان‌پور، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر نیز وزیر کار را همراهی می‌کردند.

گفتنی است شـرکت توسـعه پلیمـر پاد جم در قالب فاز دوم پتروشیمی جم و از مهم‌ترین طرح‌های ملّی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌باشد که به‌ عنوان مجـری طـرح تولیـد ABS/Rubber، بـا ظرفیـت سالانه تولیـد 200.000 تـن ABS و 60.000 تـن Rubber از سال 1389 در منطقـه ویـژه اقتصـادی انـرژی پارس آغاز شده و پس از گذراندن 14 سال وقفه عملیاتی، بلاتکلیفی و سنوات متمادی پرفراز و نشیب بحمدلله اقدامات مربوط به تحویل خوراک جانبی، بارگذاری کامل سیستم کنترل و اتمام فرآیند نصب تجهیزات آن انجام شده و در نظر است که از تاریخ 20 اسفندماه 1402 عملیات مربوط به راه‌اندازی خط ABS5000 این پروژه به عنوان اولین خط تولید طرح ملّی ABS/Rubber صورت پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا