ارتباطات و فناوری اطلاعاتآموزش پرورش

ویژگی های آموزشی جدید در تیم های مایکروسافت

به گزارش توانا و به نقل از نئووین مایکروسافت چندین پیشرفت جدید را در تیم های(Teams) مایکروسافت اعلام کرده است که تجربه بهتری را برای دانش آموزان و مربیان ایجاد می کند.

در آخرین به‌روزرسانی، مایکروسافت ویژگی جدیدی به نام Reflect را برای ایجاد مهارت‌های عاطفی دانش‌آموزان اضافه کرده و صفحه اصلی را بر اساس بازخورد طراحی مجدد کرده است. مربیان همچنین می توانند تکالیف (Reading Progress) را در تبلت های iPad و Android ایجاد و بررسی کنند.

با Reflect، مایکروسافت راهی را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد تا احساسات خود را در مورد تکالیفی که دریافت می‌کنند به اشتراک بگذارند. آن‌ها می‌توانند با استفاده از شکلک‌ها یا شخصیت‌هایی (موسوم به Feelings Monsters) که نشان‌دهنده احساس آن‌ها هستند، این موارد را انجام دهند. برخی از پاسخ های نمونه عبارتند از: هیجان زده، بی حوصله، سردرگم و خوش بین.

پاسخ ها را فقط معلم می تواند مشاهده کند و بنابراین دانش آموزان نگران پاسخ های همسالان خود نیستند. اگر دانش‌آموزان بخواهند، گزینه‌ای برای به اشتراک گذاشتن هیولاهای احساساتی که انتخاب می‌کنند با همکلاسی‌هایشان وجود دارد.

علاوه بر Reflect، مایکروسافت صفحه اصلی Teams را اصلاح کرده است تا بر اساس بازخوردهایی که دریافت کرده است، مناسب تر با مربیان باشد. از طریق صفحه اصلی جدید، دانش‌آموزان می‌توانند آخرین اطلاعیه‌ها را بخوانند، منابع کلاس پین شده را ببینند، تکالیف آتی خود را مشاهده کنند و پیوندهای سریعی به فایل‌های کلاسی که اخیراً ویرایش شده‌اند دریافت کنند.

صفحه اصلی به طور خودکار تکالیف، جلسات کلاس مجازی و فایل‌هایی را که معلمان قبلاً شروع به اضافه کردن آنها کرده‌اند، جمع‌آوری می‌کند. معلمان می توانند قبل از تصمیم به انتشار آن برای دانش آموزان، تغییرات بیشتری را در صفحه اصلی با دکمه ویرایش اعمال کنند. همانطور که انتظار می‌رود، فقط معلمان می‌توانند صفحه اصلی را تغییر دهند، این به آنها این فرصت را می دهد که درست قبل از دسترسی دانش‌آموزان، آن را دریافت کنند.

در نهایت، این به‌روزرسانی به معلمان اجازه می‌دهد تا تکالیف ( Reading Progress ) را با استفاده از Teams در تبلت‌های iPad و Android ایجاد و بررسی کنند. پیش از این، معلمان محدود به انجام این کار در Teams برای رایانه شخصی، مک یا در مرورگر وب بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا