اقتصادی

تداوم قدرت‌نمایی جناح افزایشی قیمت دلار و طلا

بازار سکه این روز ها شاهد یکه تازی قیمت انواع سکه است. نکته مهم این است که هم‌زمان با رشد قیمت‌ها، حباب سکه هم به شکل معناداری رشد کرده است. با این حال، در سمت دیگر، بررسی نرخ ارز در بازار رسمی حکایت از ثبات قیمت‌ها دارد

به گزارش توانانیوز، حال و هوای بازار سکه تهران امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین‌ماه حکایت از تداوم قدرت‌نمایی جناح افزایشی دارد. بر این‌ اساس و طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر سکه امامی یک رکورد جدید را ثبت کرد و هم‌زمان با تدوین این گزارش به ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

سکه امامی در حالی امروز ۴۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان نرخ گذاری شده است که تاکنون در بازار طلا و سکه این قیمت را تجربه نکرده و این اوج گیری رکورد جدیدی را برای  سکه به ثبت رسانده است.

از سوی دیگر امروز با وجود آنکه تقاضا برای خرید طلا و سکه زیاد بود؛ اما بازار ارز رسمی نوسان قابل‌توجهی نداشت. بر همین اساس و آن‌طور که سایت مرکز مبادله ارز و طلا آمده هر اسکناس دلار آمریکا در مرکز مبادله ارز و طلا، ۴۳ هزار و ۴۶۲ تومان معامله شد؛ همچنین قیمت حواله دلار آمریکا ۴۰ هزار و ۵۴۲ تومان بود. هر اسکناس یورو هم امروز به قیمت ۴۶ هزار و ۸۰۴ تومان معامله شد و نرخ حواله یورو نیز به ۴۳ هزار و ۶۵۹ تومان رسید.

از سوی دیگر اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۸۳۴ تومان و حواله آن هم ۱۱ هزار و ۳۹ تومان دادوستد شد.

همچنین امروز در صرافی ملی قیمت خرید دلار ۴۳ هزار و ۲۸ تومان و قیمت فروش دلار ۴۳ هزار و ۴۶۲ تومان اعلام شد. صرافی بانک ملی همچنین اسکناس یورو به نرخ خرید ۴۶ هزار و ۳۳۶ تومان و با ۴۶ هزار ۸۰۴ تومان به فروش رسید. /دنیای اقتصاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا