سیاسی

روزهای آینده برای رژیم اسرائیل، روزهای سختی خواهد بود

امیرعبداللهیان:

وزیر خارجه ایران در کنفرانس خبری مشترک با همتای سوری خود گفت آمریکا در جنایت حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق مسئولیت دارد و باید پاسخگو باشد؛ روزهای آینده نیز برای رژیم اسرائیل، روزهای سختی خواهد بود.

به گزارش توانانیوز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در دمشق حضور دارد، روز دوشنبه و در نشست خبری با «فیصل المقداد» همتای سوری خود، درباره مسائل منطقه صحبت کرد و به سوالات خبرنگاران نیز پاسخ داد.

امیرعبداللهیان در ابتدای این نشست خبری با اشاره به دیدار امروز خود با وزیر امور خارجه و رئیس‌جمهور سوریه گفت: ما امروز گفت‌وگوهای مهمی با مقامات سوریه داشتیم. علاوه بر مناسبات دوجانبه، موضوعات بین‌المللی و منطقه و همچنین موضوع حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را مورد بررسی قرار دادیم.

سوریه در خط مقدم مقاومت است

وی با بیان اینکه سوریه در خط مقدم مقاومت است، گفت: همواره رایزنی با مقامات سوریه مورد توجه مقامات ایران است.

وزیر خارجه ایران با اشاره به میزبانی تهران از سران گروهای مقاومت فلسطین گفت: ما در روزهای گذشته در تهران میزبان «اسماعیل هنیه» و «زیاد النَخاله» بودیم و گفت‌وگوهای سطح بالا و مشورت‌های اساسی انجام شد.

وی افزود: رژیم اسرائیل با ورود به هفتمین ماه حمله به غزه به جنایت‌های جنگی خود با حمایت آمریکا  علیه مردم فلسطین ادامه می‌دهد.

وزیر امور خارجه ایران افزود: حمله رژیم صهیونیستی با هواپیما و موشک‌های ساخت آمریکا به کنسولگری ایران در دمشق، صفحه جدیدی از نقض عمدی و آشکار تعهدات و حقوق بین‌الملل بود.‌ از دمشق با صدای بلند اعلام می‌کنم که آمریکا در این جنایت نقش و مسوولیت دارد و باید پاسخگو باشد و رژیم اسرائیل تنبیه خواهد شد./ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا