بین الملل

دانشجویان معترض تروریست و یهودستیزهستند

مایک جانسون:

مایک جانسون رییس جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا دانشجویان معترض حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا را تروریست و یهودستیز خوانده و خواستار استعفای رییس دانشگاه کلمبیا و روسای دیگر دانشگاه هایی شده که در آنها اعتراضات ضداسرائیلی برپاست.

به گزارش توانانیوز، مایک جانسون رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا اعتراضات اخیر دانشجویی در دانشگاه های این کشور به ویژه دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک را نه یک اعتراض بلکه تروریسم توصیف کرده و خواستار استعفای هرچه زودتر رئیس دانشگاه کلمبیا به خاطر بی کفایتی در آرام کردن اوضاع دانشگاه و آنچه عدم مقابله با موج “یهودی ستیزی” در این دانشگاه شده است.

جانسون در توییتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: “این اعتراض نیست بلکه تروریسم است. (مینوش) شفیق (رئیس دانشگاه کلمبیا) باید فورا استعفا کند.”

گفتنی است در جریان اعتراضات اخیر در دانشگاه کلمبیا روز گذشته پلیس نیویورک با استقرار در این دانشگاه و دستگیری حدود 300 تن از دانشجویان معترض آنها را روانه بازداشتگاه کرد.

رئیس دانشگاه کلمبیا از نیروهای پلیس خواسته برای جلوگیری از برپایی مجدد چادرهای تحصن از سوی دانشجویان حامی فلسطین، 17 روز دیگر در محوطه این دانشگاه استقرار یابند./عصرایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا