اجتماعی

رفاقت و دوستی؛ سر لوحه فعالیت در هلال احمر است

رسیدن به یک ادبیات مشترک در آموزش های طرح دادرس

اردوی دوستی همصدا با دادرس، که با هدف، همسان سازی آموزش های مبتنی بر مشاهده، با حضور 400 مربی، داور و مدرس، دختر و پسر، در دو مرحله، برگزار شد، طی مراسمی‌ با حضور معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی، معاون پیش دبستانی و دانش آموزی هلال احمر و مدیرعامل هلال احمر استان زنجان، در انزلی، پایان یافت.

به گزارش  توانانیوز،   به نقل از  روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، در مراسم اختتامیه این دوره، معاون پیش دبستانی و دانش آموزی هلال احمر، ضمن تقدیر و تشکر از همه عوامل برگزار کننده اردو، و همراهی بی دریغ معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سازمان جوانان و به ویژه هلال احمر استان زنجان، که میزبانی این دوره را بر عهده داشت، گفت: اساتیدی که ما را در این دوره همراهی کردند، کسانی هستند که از جان و دل با هلال احمر همکاری دارند تا تجارب گرانبهای خود را به نسل جوان امروز انتقال دهند. آنها گنجینه‌های کم نظیر و مغتنمی هستند که باید از علم و دانش آنها در این فرصت کوتاه بیشترین بهره را برد.

وحید ایمانی با اشاره به، تاکید رییس سازمان جوانان هلال احمر در خصوص واگذاری برگزاری اردوها و برنامه‌ها به اعضا و جوانان، افزود: در این خصوص، ما شاهد یک تجربه موفق در اردوی دختران بودیم، و امیدواریم در دوره‌های بعد نیز اعضا، داوطلبان و جوانان هلال احمر سکان دار اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی، باشند.

وی با بیان اینکه خدمت در نظام اداری ممکن نیست، مگر با زبان انسانیت، رفاقت و دوستی، تاکید کرد: هلال احمر سازمانی یگانه است، موضوع و سر فصل های فعالیت آن انسانیت است، و تلاش می‌کند انسان خوب تحویل جامعه دهد. بزرگترین افتخار من تا به امروز فعالیت در این سازمان ارزشمند، است.

ایمانی در پایان گفت: با یکسان سازی آموزش های مبتنی بر مشاهده، امیدواریم شاهد موفقیت بیشتری در حوزه آموزش های طرح ملی دادرس، باشیم.

رسیدن به یک ادبیات مشترک در آموزش های دادرس محقق شد

مدیر عامل هلال احمر استان زنجان نیز در این مراسم، با اشاره به اینکه، مربیان، داوران و مدرسان حاضر در این دوره، سفیران استان‌های خود برای انتقال آموزش ها هستند، افزود: در سازمان جوانان هلال احمر، شاهد اجرای طرح های ارزشمندی هستیم، و اردوی همصدا با دادرس، نمونه ای از طرح های عملیاتی است که در این دوره با موفقیت، برگزار شد.

حکمت الله هاشمی‌ با بیان اینکه، در اردوی همصدا با دادرس، در آموزش ها به صورت نظری و عملی به یک ادبیات مشترک خواهیم رسید، افزود: این فعالیت ها با هدف خدمت به جامعه و مردم عزیز کشورمان است، هلال احمر در همه حوزه‌ها نقش محوری دارد و یکی از اهداف آن حمایت از سلامت انسان‌ها با انجام فعالیت های آموزشی و آمادگی هموطنان جهت مقابله با حوادث، است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه، ما با کسانی در ارتباط هستیم که آسیب پذیر هستند و به خدمات ما نیاز دارند، گفت: این سعادت نصیب ما شده که لباس خدمت هلال احمر را به تن داریم تا در کنار یکدیگر با توانمند سازی همه بخش ها در حوزه حوادث موفق، عمل کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا