عمومی

پتروشیمی جم در ایستگاه آخر نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت 1403

غرفه پتروشیمی جم در آخرین روز نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی میزبان «مهدی مسکنی»، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری؛ «علیرضا زمان‌پور»، مدیرعامل صبا انرژی و «مرتضی شاه‌میرزایی»، مدیرعامل شرکت ملّی صنایع پتروشیمی بود.

به گزارش توانانیوز، روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ «محمّدهاشم نجفی اردکانی»، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی جم؛ «امیر اکبری»، عضو هیئت مدیره عضو پتروشیمی جم و جمعی از مدیران فنی، بازرگانی، فروش، تدارکات، روابط عمومی و امور بین‌الملل در غرفه حضور یافته و با تشکیل جلسات و انجام مذاکرات مختلف در راستای ایجاد تعاملات بیشتر و ارتقاء حوزه فروش و صادرات و دیگر بخش‌های این هلدینگ گام برداشتند.

غرفه پتروشیمی جم در روزهای آخر نمایشگاه صنعت نفت 1403 میزبان مدیرعامل و هیئت مدیره سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس؛ معاون حراست سازمان صنعت نفت، و مدیران بانک ملّت، تجارت، صادرات و رفاه بوده و همچنین مدیران این شرکت از غرفه‌های شركت سرمایه‌گذاری تجاری شستان، پتروشیمی امیرکبیر، و… بازدید داشتند.

همچنین مشتریانی از ترکیه، پاکستان، چین، لهستان، عراق و… و مشتریان ایرانی جهت فعالیت در حوزه صادرات به غرفه‌ی جم مراجعه کرده و کارشناسان فروش حاضر در غرفه از طریق نرم‌‌افزار CRM اطلاعات اولیه مشتریان را ثبت و در راستای جذب بازارهای جدید مذاکره کردند.

نمایندگان شرکت‌ چینی که يكي از مشتریان قدیمی و باوفای جم مي‌باشد، به صورت اختصاصی جهت ملاقات با کارشناسان فروش و صادرات در نمایشگاه نفت حاضر و خواستار خرید گرید جدید HMI پتروشیمی جم با شاخص جریان مذاب بالا به صورت بلندمدت بود، جلسه‌ای با این محور تشکیل و مذاکرات در راستاي تحقق اين موضوع صورت گرفت.

شایان ذکر است نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، پالایش، گاز و پتروشیمی کشور از روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا