عمومی

پیام تبریک رئیس جمعیت جوانان هلال احمر به مناسبت روز روابط عمومی

به گزارش توانا نیوز ،  رییس جمعیت جوانان  هلال‌احمر به مناسب روز روابط عمومی و روز ارتباطات به  تمامی فعالان عرصه روابط عمومی و ارتباطات سازمان جوانان تبریک و تهنیت گفت .

بسمه تعالی

در سالروز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه ی عرصه‌ها نقش کلیدی را ایفا می کند، جایگاه والای روابط عمومی را ارج می نهیم.

شکی نیست که موفقیت و دوام سازمان‌ها،ادارات و دستگاه ها در عملکرد مورد انتظارشان به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها گره خورده است برای همیشه ، روابط عمومی حلقه واسط مردم و دستگاه بوده و در ایجاد ارتباط موثر و مثمر ثمر مردم و دستگاه ها نقش اساسی دارد.

در شرایطی که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و رئیس جمهور محترم بر جهاد تبیین و انعکاس اقدامات و دستاوردهای نظام برای مردم تاکید دارند، و نیز با توجه به تاکید معظم له به «جهش تولید با مشارکت مردم» روابط عمومی ها ظرفیت بزرگی برای بیان دستاوردها و امیدافزایی و نیز ایجاد ارتباط مردم با مجموعه ها و دستگاه ها برای تجلی دستور رهبری در بین آحاد جامعه هستند.

اینجانب فرارسیدن این روز را به تمامی فعالان عرصه روابط عمومی و ارتباطات سازمان جوانان تبریک و تهنیت گفته ، و از تمامی رابطین شعب که به صورت داوطلبانه فعالیت میکنند سپاسگزارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا