اجتماعی

جشن بزرگ امام رضایی‌ها به مراسم اجتماع مردمی مشهدی‌ها تغییر یافته است

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی شهرداری مشهد گفت: باتوجه به سانحه دیروز و شهادت ریاست جمهوری و تیم همراه آن‌ها برنامه جشن بزرگ امام رضایی‌ها به مراسم اجتماع مردمی مشهدی‌ها تغییر یافته است.

به گزارش توانانیوز، محمد اسکندری‌نژاداظهار کرد: با توجه به سانحه دیروز و شهادت ریاست جمهوری و تیم همراه آن‌ها برنامه جشن بزرگ امام رضایی‌ها به مراسم اجتماع مردمی مشهدی‌ها تغییر یافته است.

وی ادامه داد: این برنامه از خیابان امام رضا(ع) به میدان بسیج موکول شده است و از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود. لذا از تمامی مردم مشهد دعوت می‌کنیم که در این مراسم بزرگ شرکت کرده و از برنامه‌های آن استفاده کنند.

اسکندری‌نژاد افزود: برنامه‌های مراسم اجتماع مردمی مشهدی‌ها شامل تلاوت قرآن، مجلسی خوانی، مداحی، شعرخوانی و … است. فضا آرایی محیطی هم در میدان بسیج انجام شده است و این سازمان آمادگی لازم برای برنامه‌های دیگر را دارد.

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: طراحی برنامه‌هایی در خصوص شهادت ریاست جمهوری، وزیر امور خارجه و دیگر شهیدان سانحه اخیر در دستور کار است و با هماهنگی فرمانداری مشهد برنامه‌های دیگری برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا