اجتماعیسیاسی

دعوت جمعی از نخبگان و فعالان سیاسی از دکتر منظور برای شرکت در انتخابات

جمعی از نخبگان و فعالان سیاسی از دکتر منظور برای شرکت در انتخابات دعوت کردند .

به گزارش توانا نیوز ،. متن بیانیه دعوت نخبگان و فعالان سیاسی  از دکتر منظور  برای شرکت در انتخابات به شرح ذیل می‌باشد .

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر داود منظور،

ریاست محترم سازمان برنامه و بودجه

با سلام و احترامات فائقه

ضمن عرض تسلیت بابت شهادت آیت الله رییسی و هیئت همراه، اینجانبان، جمعی از نخبگان کشور، از جنابعالی خواستار حضور در صحنه انتخابات هستیم. در این خصوص لازم است به چند نکته اشاره نماییم:

نخست، گونه‌ی حکمرانی رییس جمهور فقید، مولّد استاندارد های جدیدی در مدیریت کشور است و رییس بعدی دولت مطابق مطالبه جامعه بایستی به همان شیوه دولت را اداره کند. علیهذا پیش شرط آن، مدیری با تجربه، مستحکم و ذو ابعاد است. آنچه که در این سال ها از جنابعالی بروز داشته، ارزش مداری، نگاه بسیجی، مدیریت پرتوان، تخصص گرا، متقی و جهادی است.

دوم. من جمله مشکلات امروزِ روز جامعه، علیرغم تلاش نا تمام دولت سیزدهم، مشکل اقتصاد است. دولت شهید رییسی اقدام به ریل گذاری نمود و مهلت تکمیل شرایط را پیدا نکرد. ابعاد شخصیت اقتصادی حضرتعالی با کوله باری از تجربه در حوزه اقتصاد، از تدریس و تالیف دانشگاهی تا عناوین متعدد و حیاتی نظارتی و اجرایی در این زمینه، روحیه فساد ستیزی قوی، تمایل به ارتباطات گسترده اقتصادی، استفاده از نخبگان و مدیریت جهادی تایید کننده توانمندی بی بدیل شما در کنترل و پیشرفت اقتصادی است.

سوم. انتصاب شما از جانب شهید رییسی، بیانگر مدیریت مطلوب و تخصص یگانه جنابتان است. ایضا ریاست سازمان برنامه به علت وجود جنبه های نظارتی، آگاهی ویژه‌ای نسبت به شرایط فراهم می آورد. این نزدیکی به دولت خود میتواند اطمینان خاطر از جهت ادامه دادن راه شهید سعید را برای جامعه ایجاد کند.

با نظر به نکات بیان شده، حضور حضرتعالی در انتخابات پیش رو می‌تواند سرمنشا خیرات و مبرات زیادی برای مردم باشد.

بیانیه دعوت ۱۰۰۰ نفر از نخبگان و فعالان سیاسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا