بین الملل

کانادا: از حمله اسرائیل به رفح وحشت زده‌ شدیم

وزارت خارجه کانادا اعلام کرد که از حمله رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب غزه که باعث کشته شدن غیرنظامیان شده، وحشت زده شده است.

به گزارش توانا نیوز ، وزارت خارجه کانادا در بیانیه‌ای با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در رفح اعلام کرد که اوتاوا عملیات نظامی اسرائیل در رفح را تایید نمی‌کند.وزارت خارجه کانادا اضافه کرد: «ما از حملاتی که جان غیرنظامیان فلسطینی را در رفح گرفت وحشت زده‌ایم و خواستار آتش بس فوری هستیم».

جنگنده‌های رژیم صهیونیسفاتی شب یکشنبه گذشته به چادرهای آوارگان در نزدیکی انبارهای آژانس آنروا در شهر رفح حمله کرده بودند که طی این حمله، بیش از 40 فلسطینی شهید و ده‌ها نفر زخمی شده بودند.

از سوی دیگر کمیته مرکزی اورژانس رفح اعلام کرد اشغالگران جنایت نسل‌کشی جدیدی مرتکب شدند که طی آن بیش از 20 آواره فلسطینی شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند که بیشتر آنها، زنان و کودکان بودند.

کمیته مرکزی اورژانس رفح تصریح کرد: آنچه اتفاق افتاد، جنایتی جنگی و نسل‌کشی جدیدی است که به کارنامه تروریستی و نازی آنها اضافه می‌شود، این حملات به معنای زیر پای گذاشتن همه قطعنامه‌های بین‌المللی و دستورات دیوان لاهه در لزوم توقف حملات و عملیات نظامی در رفح است./نورنیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا