عمومی

شرکت مخابرات ایران، نماد جان‌نثاری برای خدمت و پیشرفت ارتباطات در کشور

سانحه تصادف شدید برای دو کارمند مخابرات کهگیلویه وبویراحمد، یک بار دیگر اهمیت کار شبانه روزی و خدمت صادقانه کارکنان این شرکت و جان‌نثاری برای خدمت و پیشرفت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در سراسر کشور در معرض دید همگان قرار داد.

به گزارش توانانیوز ، به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، راس ساعت یک بامداد روز یکشنبه ۱۳ خردادماه، آقایان “سهراب بایرامی اصل” و “افشین قربانی” از پرسنل شبکه فیبرنوری مخابرات کهگیلویه وبویراحمد در حال خدمت برای تحقق ارتباط فراگیر، با سانحه ای تلخ مواجه شدند.

این عزیزان، ساعت یک بامداد در بلوار ولیعصر گچساران در حال ترمیم و مفصل بندی فیبر نوری بوده اند که حرکت غیر اصولی یک دستگاه پژو بدون توجه به علائم هشدار دهنده، باعث ایجاد مصدومیت شدید برای پرسنل مخابرات می شود.

در این حادثه خودروی تصادف کننده، ضمن برخورد با تابلوهای هشدار و خودرو های پرسنل مخابرات که در محدوده حوضچه ی محل ترمیم فیبر پارک شده بودند، با ایجاد خسارت به خودروهای پرسنل ، باعث ایجاد صدمه و مصدومیت شدید برای کارکنان خدوم و تلاشگر مخابرات در حال کار می شود.

با مساعدت الهی و دعاهای همکاران، طی تماس تلفنی آرش احمدی، رئیس اداره مخابرات گچساران، مصدومان این حادثه بسیار تلخ از خطر جانی دور شده اند و اکنون آقای سهراب بایرامی اصل علاوه بر آسیب جدی به ناحیه کمر، با دست و پای شکسته و آقای افشین قربانی نیز علاوه بر شکستگی دست و پا، دچار کوفتگی شدید شده و هم اکنون در بیمارستان شهید رجایی گچساران تحت درمان و مراقبت مستمر هستند.

خدادادخالق پناه، مدیرمخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در همان دقایق اولیه صبح، دستورات لازم را جهت پیگیری روند درمان و هم چنین مراحل قانونی، صادر و به صورت تلفنی با مصدومین صحبت کرده و در اسرع وقت، جهت دلجویی و تسریع روند درمان این عزیزان به گچساران سفر خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا