اجتماعی

برگزاری دادگاه منافقین باعث برقراری امنیت پایدار می‌شود

نماینده مجلس:

یک نماینده مجلس دوازدهم برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین را مرهمی بر آلام ملت ایران و خانواده‌های شهدای ترور دانست و گفت: برگزاری این دادگاه باعث برقراری امنیت پایدار می‌شود.

به گزارش توانا نیوز ، رحمدل بامری ، درباره برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین بیان کرد: جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب همواره چه در دوران جنگ تحمیلی و چه در ترور‌های کور دهه شصت مورد تهدید دشمنان قرار داشته است.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس دوازدهم گفت: در دهه‌های گذشته شاهد بودیم ترور‌های ناجوانمردانه توسط منافقین که حامی آن رژیم جعلی صهیونیست و آمریکای جنایتکار است برخی از دانشمندان و نخبگان کشورمان را از ما گرفت و به شهادت رساند.

وی برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین را مرهمی بر آلام ملت ایران و خانواده‌های معزز شهدای ترور دانست و گفت: خانواده‌ شهدا و ایرانیانی که دلشان برای ممکلت خود می‌تپد از اینکه منافقین جنایتکار به سزای اعمالشان برسند شاد می‌شوند.

بامری تاکید کرد: برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین باعث برقراری امنیت پایدار و برخورد با ایادی استکبار می‌شود و از سویی پیامی محکم به جهانخواران و پشتیبانان منافقین که منشا ترور و تروریسم هستند می‌رساند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره مبارزه با ترور را در سرلوحه خود قرار داده است گفت: جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ هزینه ترور را پرداخت کرده و قربانی تروریسم بوده است.

چهاردهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، سه‌شنبه (۲۲ خرداد ماه) در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین «دهقانی» برگزار شد./میزان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا