عمومی

رئیس سازمان جوانان فرا رسیدن روز جهانی صلیب‌سرخ و هلال احمر را تبریک گفت

رئیس سازمان جوانان فرا رسیدن روز جهانی صلیب‌سرخ و هلال احمر که سرآغاز هفته هلال احمر است را به تمامی اعضای داوطلب، امدادگران، جوانان و کارکنان خدوم آن تبریک گفت.

به گزارش توانا نیوز ,  این پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
«مَنْ لَمْ يَشْكُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِينَ لَمْ يَشْكُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ»
۱۸اردیبهشت‌ماه هر سال نه‌تنها در تقویم ایران که در سراسر جهان یادآور از جان گذشتگی‌های زنان و مردانی است که خدمت به هم‌نوع و تلاش برای پیشگیری و تسکین دردها و مصائب نوع بشر را همچون فریضه‌ای انسانی و الهی چراغ راه زندگی خود قرار داده‌اند. آن‌ها که در لباس‌ سرخ‌رنگ خود بی‌هیچ ادعا و مطالبه‌ای برای زدودن غبار غم و اندوه و محرومیت از چهره جهان پر از حادثه، بهترین و شیرین‌ترین روزهای زندگی خود را خالصانه وقف کرده‌اند.

آری سخن از انسانهای پاک و وارسته‌ای است که با دست‌های پرتلاش؛ سینه‌های لبریز از امید؛ دل‌های سرشار از محبت همچون فرشتگان، با جان و دل به کمک نیازمندان و امدادطلبان می‌شتابند. چه سپید است دل‌هایتان و چه روشن و امیدبخش است چشم‌هایتان. مهر خدا در سینه شما جاری است. تلاشتان پرثمر باد ای مهرورزان و ای قطره‌های زلال محبت!

اینجانب فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را به تمامی اعضای داوطلب، امدادگران، جوانان و کارکنان خدوم آن تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند مهربان برای شما تندرستی و موفقیت روزافزون طلب می‌کنم.
در پناه حق باشید. ان شاء ا…

سید هاشم حسینی المدنی
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا