عمومی

فردای ملت بزرگ ایران پای صندوق‌های رأی بیمه خواهد شد

بیمه مرکزی ج‌.ا. ایران و سندیکای بیمه‌گران ایران در بیانیه‌ای مشترک، آحاد ملت ایران و فعالان صنعت بیمه را به حضور فعال در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی دعوت کردند.

به گزارش توانا نیوز، به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، در متن این بیانیه آمده است:

هر بار در آستانه هر انتخاباتی، آنچه‌ بیش از هر مؤلفه دیگری به چشم می‌آید، تب و تاب آحاد جامعه برای بهره‌مندی از «حق انتخاب»است.

جامعه‌ای که حق دارد حاکمان و تصمیم‌سازان و حتی قانونگذاران خود را بی‌واسطه انتخاب کند، از حسرت و خسران به دور است و بی‌تردید از هر میدان دیگری نیز سربلند بیرون خواهد آمد.

بی‌دلیل نیست که صاحبان اندیشه و مصلحان اجتماعی به رغم تفاوت در دیدگاه‌ها از پدیده انتخابات در ایران به عنوان نماد مردم‌سالاری دینی و مظهر وحدت ملی یاد می‌کنند.

حق تعیین سرنوشت مردم در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، بین‌المللی و در یک کلام حاکمیت ملی در گرو بهره‌گیری آحاد جامعه از حق انتخاب آنان است و پذیرش نتایج آن در حقیقت فرود‌آوردن سر تعظیم در برابر سلایق، علایق و مطالبات یک ملت خواهد بود.

صنعت بیمه کشور با تمام ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خود در کنار طیف‌های دیگر اقتصادی و اجتماعی در عرصه انتخابات حضور دارد، چرا که بر این باور است «بیمه سرنوشت ملت، تنها در پای صندوق‌های رای ممکن خواهد بود.»

بدخواهان ملت مقاوم و صبور ایران در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی، تاوان توطئه‌ها، بدعهدی‌ها، ناراستی‌ها و تحریم‌های ناجوانمردانه را یکجا پای همین صندوق‌های رأی پس می‌دهند و حماسه حضور اسفند ۱۴۰۲، باز هم برگ افتخاری بزرگ را بر پیشانی تقویم تاریخ درج خواهد کرد.

جامعه چند صدهزارنفری بیمه‌گران که بیش از سایر صنایع با محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه، دست و پنجه نرم کرده‌اند، در طول این سال‌ها با لطف پروردگار توانا و تکیه بر توان علمی و نوآوری سرمایه‌های انسانی خود، تمامی تهدیدها را به فرصت، تبدیل کرده و اکنون بر این باورند که با وجود ذهن‌های پویا و دست‌های توانای جوانان ایرانی هیچ دیوار محدودیتی، پابرجا نمی‌ماند.

اهالی صنعت بیمه در کنار خادمان دیگر مردم شریف ایران، با انتخابی آگاهانه، هوشمندانه و تاریخ‌ساز، از خدمتگزاران راستین برای راهیابی به مجلس خبرگان رهبری و خانه ملت حمایت خواهند کرد.

در این حماسه حضور، بی‌شک طیف عظیمی از اقوام را در جمع خود احساس می‌کنیم و بار دیگر به مردمانی افتخار می‌کنیم که در مکتب «عزتمندی» و «ذلت‌ناپذیری» پرورش یافته‌اند.

یازدهم اسفندماه تمامی ارکان صنعت بیمه با گستره‌ای از تنوع دیدگاه‌ها و تعدد گرایش‌ها به حق انتخاب خود احترام گذاشته و با انگیزه سرافرازی مملکت، به تخصص‌گرایی و عقلانیت رأی خواهند داد.

در عبور از گردنه‌ها، تنگناها و سنگلاخ‌های بسیاری در کنار هم بودیم و حالا که به قول مقتدا و پیر مراد خویش به قله نزدیک شده‌ایم، دست یکدیگر را رها نخواهیم کرد.

همه با یک هدف و یک آرمان بزرگ و با یاد شهدای خونین کفن و حافظان جان بر کف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به صندوق‌های رأی سلام می‌کنیم و شعور انتخاباتی را پیش چشم جهانیان به نمایش خواهیم گذاشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا