عمومی

هند کشتی کانتینری سبز می سازد

شرکت جهانی لجستیک Samskip با همکاری کشتی‌سازی Cochin هند نسل جدید‌ی از کشتی‌های کانتینری بدون آلایندگی صفر درصد را آغاز کرد.

به گزارش توانانیوز، گروه بین‌الملل مانا به نقل از container-news؛ یکی از مدیران شرکت Samskip به نام Laurens Dourleijn در این باره گفت با توجه به مسئولیت پذیری که برای آینده جهان داریم و با قطب‌نمای پایداری، به سرعت در حال حرکتیم و از همه شرکت‌ها و مؤسسات خواستاریم به منظور ساخت کشتی‌های بدون آلاینده با شرکت‌ها و مؤسسات سازنده همکاری کنند.

وی افزود: همکاری Samskip به منظور ساخت اولین کشتی‌های کانتینری با شرکت کوچین به عنوان نقطه عطفی در تاریخ کشتی‌سازی هند با سوخت هیدروژن سبز آغاز شد.

این کشتی که برای تردد در کریدور‌های سبز بین قاره اروپا و منطقه اسکاندیناوی فعالیت خواهد کرد سالانه ۲۵۰۰۰ تُن دی اکسید کربن را کاهش داده و عملیات ساحلی نیز هنگام پهلو‌گیری در بنادر بدون انتشار آلایندگی خواهد بود.

یکی از مدیران شرکت کوچین هند نیز در مراسم آغاز به کار پروژه در حضور مهمانان طی سخنانی گفت: با تلاش و مسئولیت پذیری و کارگروهی ساخت این کشتی  را به عنوان یک تجربه برتر و نقطه عطفی در تاریخ کشتی سازی این کشور به اثبات خواهیم رساند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا