بین المللسیاسی

حماس عید فطر را تبریک گفت

به گزارش توانانیوز، جنبش حماس خواستار تبدیل ایام عید فطر به عرصه‌ای برای ترویج همبستگی، استواری و مقاومت تا زمان شکست رژیم اشغالگر قدس و نابودی آن شد. این جنبش با صدور بیانیه‌ای در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر و همزمان با نبرد طوفان‌الاقصی، ایستادگی و فداکاری مردم غزه و مقاومت فلسطین را تبریک گفت و خواستار تبدیل شدن ایام عید فطر به عرصه‌ای برای ترویج همبستگی، استواری و مقاومت تا زمان شکست اشغالگر و نابودی آن شد.

عید فطر امسال مصادف است با مقاومت فلسطین:
حماس اعلام کرد که عید فطر امسال در حالی فرا می‌رسد که ملت فلسطین و مقاومت دلاور آن با ایستادگی و فداکاری خود در طول ۶ ماه حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی به غزه حماسه‌ای اسطوره‌ای در مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی و جنگ نسل کشی اشغالگر نازی رقم زدند. جنگی که با مشارکت کامل دولت آمريکا و در برابر سکوت بین‌الملل در جرم‌انگاری حملات صهیونیستی و توقف آن رخ داد و نقض آشکار همه ارزش‌های انسانی، هنجارها و کنوانسیون‌های بین‌المللی و قوانین الهی است.

دفاع فلسطین، ستودنی است:
ملت فلسطین در کرانه باختری، قدس، داخل فلسطین اشغالی، اردوگاه‌های آوارگان و دیگر مناطق با مردم غزه و مقاومت فلسطین متحد هستند و از دفاع از سرزمین و مقدسات، نابودی اشغالگر و شکست آن در میدان نبرد و مذاکرات آتش بس و نیز در تحقق آرمان ملت فلسطین در دستیابی به آزادی و استقلال حمایت می‌کنند.

جنبش حماس فلسطین فرا رسیدن عید فطر را به امت عربی و اسلامی تبریک گفت و خواستار اتحاد، همکاری و همبستگی بیشتر شد به گونه‌ای که در خدمت توسعه و شکوفایی امت و نیز در حمایت از مسئله فلسطین، پایان جنگ غزه، تحقق آرمان ملت فلسطین در آزادسازی سرزمین خود، بازگشت به آن و نابودی اشغالگر باشد.

کوثر خدایاری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا