اجتماعی

هیچ مسئولی سخنرانی نکرد!

اختتامیه ای متفاوت

با مشارکت ۲۰۰ مربی، داور و مدرس دختر؛مرحله نخست اردوهای دوستی هلال احمر، هم صدا در دادرس(ویژه مربیان و داوران) پایان یافت.

مرحله نخست از اردوهای دوستی سازمان جوانان  هلال احمر همصدا در دادرس، با مشارکت ۲۰۰ مربی، داور و مدرس دختر تیم های دادرس و مسابقات آماده، امروز، در اردوگاه کشوری مهر بندر انزلی، به کار خود پایان داد.

به گزارش  توانانیوز ، به نقل از روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، مراسم اختتامیه مرحله نخست اردوهای دوستی همصدا با دادرس، با حضور معاون پیش دبستانی و دانش آموزی هلال احمر، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سازمان جوانان هلال احمر،  مدیران عامل هلال احمر استان های زنجان و بوشهر و مدیر حراست سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برگزار شد.

در این مراسم و به ابتکار سازمان جوانان برای نخستین بار برنامه بدون سخنرانی مدیران و با مدیریت و اجرای کامل اعضای شرکت کننده در دوره برگزار گردید. باتوجه به برگزاری کارگاه آموزشی فن بیان، براساس خروجی این آموزش ها افراد توانمندی برای ایفای نقش مدیران جهت سخنرانی انتخاب و به اجرا ‍پرداختند.صحنه گردان و مجری برنامه نیز از اعضا بود. این شیوه اجرا مورد توجه و استقبال مدیران و شرکت کنندگان قرار گرفت و تکمیل کننده آموزش ها گردید.

گزارش اردو، برنامه ها و آموزش های ارایه شده،سیاست های کلی دوره، روند ارزشیابی شرکت کنندگان و… از جمله مواردی بود که از قول مدیران توسط اعضا به حضار بیان شد.
لازم به ذکر است در این دوره شرکت کنندگان علاوه بر یکسان سازی محتوای آموزشی کتاب دادرس و مرور مباحث مخاطرات طبیعی، ایمنی، ارزیابی و کنترل علایم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، آسیب های بافت نرم، آسیب های اسکلتی و مفصلی، انتقال و حمل مصدوم، اطفای حریق و سوختگی و اسکان اضطراری، مهارت داوری و داوری مسابقات آماده با مباحث فن بیان، فردیت آگاه و کار با دانش آموز نیز آشنا شدند.

یادآور می شود، مرحله دوم این دوره، با حضور ۲۰۰ مربی، داور و مدرس پسر تیم های دادرس از ششم تا نهم اردیبهشت، در اردوگاه مهر انزلی برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا