عمومی

کشتی‌های الکتریکی با صفر در‌صد آلودگی در راه است

تفاهم‌نامه ساخت و برق‌رسانی به کشتی‌های الکتریکی توسط سنگاپور بین دو شرکت کشتیرانی اقیانوس آرام شرقی و Yinson GreenTech امضا شد، بر این اساس کشتی‌های الکتریکی با صفر در‌صد آلودگی امکان دریافت برق دریایی لازم را در سنگاپور خواهند داشت.

به گزارش  توانانیوز، به نقل از مانا به نقل سایت ترید ویندز، سنگاپور قصد دارد با حمایت از کشتی‌های الکتریکی با امکان‌سنجی و کارآیی بهتر راه هموارتری برای آیندۀ کشتیرانی سبز رقم بزند.

این همکاری توسط مؤسسه برق‌رسانی دریایی marine EV و YGT هدایت و مدیریت می‌شود گام مهمی به سمت عملیات دریایی پاک‌تر و پایدارتر توسط سنگاپور به شمار رفته و نقطه عطفی در تاریخ کشتی‌های الکتریکی می‌باشد که نمونه آزمایشی آن تولید شده است.

بر‌اساس این گزارش «سیریل دوکائو»، مدیر اجرایی کشتیرانی ایستر اقیانوس آرام در این زمینه گفت: همکاری این شرکت با Yinson GreenTech حمل‌و‌نقل سبز را تسریع بخشیده و به تعهد ذی‌نفعان دریایی در تسریع کربن‌زدایی و حمل‌و‌نقل پایدار کمک می‌کند.

«Jan-Viggo Johansen»، مدیر‌عامل بخش تجاری Yinson GreenTech نیز گفت: همکاری با کشتیرانی اقیانوس آرام شرقی برای کشتی‌های الکتریکی یک گام رو به جلو است.

وی در پایان گفت: ما نه تنها تاریخ می‌سازیم بلکه راه را برای آینده هموار‌تر می‌کنیم. آینده‌ای که حمل‌و‌نقل پاک و کارآمد از یک ناهنجاری به هنجار تبدیل خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا