عمومی

ساخت دیوار در مرزهای شرقی در اولویت است

وزیر کشور:

وزیر کشور با ارائه توضیحاتی در ارتباط با بودجه اختصاص یافته به دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان، گفت: این طرح سابقاً تصویب شده بود که رئیس جمهور دستور آن را صادر کرد و مرزهای شرقی برای اجرای این طرح اولویت دارد.

به گزارش توانانیوز،  احمد وحیدی امروز یکشنبه – ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ – در جریان برنامه پاسخگویی وزارت کشور به درخواست‌های مردمی در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری حاضر شد و اینبار به صورت چهره به چهره پاسخگوی پیام‌ها، نظرات، ایده‌ها و شکایات مخاطبان شد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد صالحی» رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با قدردانی از زحمات وحیدی و اقدامات این وزارتخانه، وزارت کشور را وزارت مردم نامید و از اقدامات فرهنگی و جهادی اخیر مجموعه فراجا که تحت نظارت و مدیریت و فرماندهی این وزارتخانه تحقق پیدا کرده است، تشکر و قدردانی کرد.

صالحی تصریح کرد: با توجه به اهمیتی که این وزارتخانه در برخورد با مسائل و مشکلات مردم دارد اولین وزارتخانه‌است که پاسخگوی مشکلات و مسائل مردم به صورت چهره به چهره است.

احمد وحیدی نیز ضمن تبریک روز شوراها که نمادی از حضور مردم و تصمیم‌گیری‌های مردمی، گفت: وظیفه دولت است که سخنان مردم را بشنود و در جهت خواست مردم قدم بردارد.

در ابتدای دیدار و گفت‌وگوی مردمی، مجتبی مختاری مدیرعامل سازمان جوانان آستان قدس رضوی به بیان دغدغه‌های خود در حوزه جوانان پرداخت.

وزیر کشور نیز با اشاره به بیانات رهبر انقلاب تصریح کرد: جذب جوانان با توجه فطرت توحیدی آنان میسر است و در این راه باید امور در همه راه‌ها توسعه پیدا کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا