عمومی

مدیر جدید مخابرات سیستان و بلوچستان معارفه شد

باحضور مدیرعامل

آیین تکریم و معارفه فرزاد رامین، مدیر جدید مخابرات منطقه سیستان و بلوچستان با حضور مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت و جمعی از مدیران ستادی و مخابرات این منطقه، یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش توانانیوز،  اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، طی مراسمی با حضور مهندس مجید‌ سلطانی، مدیرعامل؛ حامد شیخ‌پور، مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل و جمعی از مدیران ستادی و مخابرات منطقه سیستان و بلوچستان، ضمن تقدیر از خدمات دوران فعالیت محمدحسین عیدی‌زاده، با حکم مدیر عامل شرکت مخابرات، “فرزاد رامین” به عنوان مدیر جدید مخابرات منطقه سیستان و بلوچستان معرفی شد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در این مراسم، گفت: به‌رغم برخی مشکلات و کمبود امکانات، سیاستگذاری مناسب بیرونی، مدیریت صحیح و اصولی داخلی و توجه به ظرفیت‌های خاص مخابرات منطقه، موجب ارتقای کارایی و اثربخشی اقدامات خواهد شد.

مهندس سلطانی با اشاره به پتانسیل‌ها و منابع قابل توجه و ظرفیت‌های منطقه سیستان و بلوچستان، خواستار هزینه کرد هدفمند منابع با دید تجاری دقیق در جهت توسعه و تحول عظیم در زیرساخت‌های مخابراتی منطقه شد.

در حکم مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به مدیر مخابرات منطقه سیستان و بلوچستان، بر ضرورت حمایت جدی از صنایع داخلی و تحقق جهش تولید به‌منظور بهره‌گیری حداکثری از کلیه امکانات و مقدورات مخابرات منطقه و ارتباط مؤثر با مدیران و کارشناسان زیرمجموعه با هدف ارتقای کارایی و اثربخشی کارکنان تأکید شده است.

وی ضمن اشاره به لزوم نظارت دقیق و هوشمندانه بر نحوه ارائه خدمات شرکت در سطح منطقه، خواهان اقدامات مؤثر و خلاقانه، به‌منظور جلب و افزایش مستمر سطح رضایت‌مندی مشتریان همگام با سیاست‌های کلان شرکت مخابرات ایران شده است.

در پایان این مراسم با اهداء لوحی از خدمات محمدحسین عیدی‌زاده در طول دوران مدیریت مخابرات منطقه، تقدیر و حکم انتصاب فرزاد رامین به عنوان مدیر جدید مخابرات منطقه سیستان و بلوچستان، ابلاغ شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا