عمومی

جان باختن یک چوپان و اتلاف یکصد گوسفند در کابین تریلی

سرپرست مدیریت بحران تیران و کرون گفت: اتلاف بیش از یکصد گوسفند در این شهرستان بیش از ۱۰ میلیارد ریال خسارت مالی به همراه جان باختن یک چوپان را به همراه داشت.

به گزارش توانانیوز، ذبیح الله ابراهیمی با اشاره به حادثه تلف شدن گوسفندان در کابین یک تریلر اظهار کرد: این خودرو سنگین حامل بیش از یکصد راس گوسفند از خوزستان به سمت اصفهان در حرکت بود که نبود اکسیژن و هوای باز در کابین، منجر به خفگی حیوانات و چوپان شد.

وی افزود: چوپان نیز به همراه گوسفندان در کابین تریلر قرار گرفته بود که گاز داخل کابین و هم چنین نبود اکسیژن منجر به از بین رفتن آنها شد.

سرپرست مدیریت بحران تیران و کرون ادامه داد: راننده تریلر در مسیر داران به تیران متوجه این حادثه شده بود که در آن زمان چوپان جان خود را از دست داده و حیوانات نیز از بین رفته بودند.

وی اضافه کرد: با توجه به از بین رفتن بخش عمده ای از گوسفندان خسارت بیش از ۱۰ میلیارد ریالی متوجه صاحب مال شده و فرد چوپان نیز جان خود را از دست داد.

به گفته ابراهیمی نوروز امسال نسبت به سال گذشته کمترین حادثه را در این شهرستان اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به بارندگی های اخیر نیز گفت: بارندگی های این هفته در تیران و کرون به ۱۶ میلی متر رسیده کل بارش های سال زراعی فعلی بیش از ۲۰ میلی متر گزارش شد/ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا