اجتماعیعمومی

آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب

سخنگوی شورای نگهبان درباره آخرین وضعیت لایحه حجاب و عفاف تاکید کرد: اخیرا اصلاحیه مجلس را در این خصوص دریافت کردیم و در حال رسیدگی هستیم. برخی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است.

به گزارش توانانیوز ، هادی طحان نظیف، عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان صبح یکشنبه «۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲» در نخستین نشست خبری خود، به گزارشی از نظرات اخیر شورای نگهبان درباره مصوبات مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اماره بها که از سال گذشته میان محلی و شورای نگهبان در رفت و آمد بود، در نهایت خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد و امیدواریم این طرح به اهداف خود دست یابد.

سخنگوی شورای نگهبان درباره آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب تاکید کرد: اخیرا اصلاحیه مجلس را در این خصوص دریافت کردیم و در حال رسیدگی هستیم؛ هنوز بررسی به اتمام نرسیده است؛ تا اینجای کار، برخی از ایرادات شورای نگهبان همچنان به قوت خود باقی است که عمدتا این موارد شامل مواد «۴۷» و «۴۸» است.

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان در حال بررسی است و هنوز تمام نشده است، ولی برخی ایرادات شورا به این لایحه همچنان به قوت خود باقی است./شرق

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا