عمومی

مراسم گرامیداشت روز کاروکارگر در مجتمع پتروشیمی جم برگزار شد

کارگران نمونه شرکت‌های پتروشیمی جم، جم صنعتکاران و توسعه پلیمر پاد جم در سال ۱۴۰۲ از بخش‌های مختلف عملیاتی و ستادی معرفی شدند.

به گزارش توانانیوز، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی جم: مراسم گرامی داشت و تقدیر از کارگران نمونه در سال ۱۴۰۲ روز دو شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با حضور محمد هاشم نجفی اردکانی، مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم و جمعی از مدیران و کارکنان پتروشیمی جم و شرکت‌های تابعه در سالن آپادانا این مجتمع برگزار شد.

در ادامه نجفی مدیر عامل پتروشیمی جم ضمن ابراز قدردانی از نمایندگان کارگری شرکت پتروشیمی جم و جم صنعتکاران، خود را خادم کارگران معرفی کرد و گفت: من دست تک تک شما عزیزان را که در راه اعتلای نام جم از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزید را می‌بوسم و به خاطر داشته باشیم اینکه من و امثال من اگر آبرویی داریم به برکت شما کارگران تلاشگر و نظام جمهوری اسلامی ایران است که به خاطر این موهبت الهی باید شکرگزار بود.

ایشان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز کار وکارگر که فرمودند کارگران باید امنیت شغلی داشته باشند تصریح کرد: مجموعه شرکت پتروشیمی جم در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری ناظر به امنیت شغلی کارگران و همچنین احقاق حق کارکنان تلاشگر و همسان‌سازی جمعی شرکت اقدامات و تصمیمات خوبی گرفته شده است که با عنایت خداوند متعال گام به گام اجرا خواهد شد.

وی افزایش تولید و بهره وری در مجتمع‌های صنعتی را بسیار حائز اهمیت خواند و افزود: تولید مستمر، سودآوری بیشتر، توسعه سبد محصولات و حضور در بازار‌های جدید از اولویت‌های ماست و هرآنچه موفقیت در این حوزه کسب شود پیش زمینه‌ای برای آرامش و رفاه بیشتر برای کارکنان، سهامداران و بازنشستگان کشور به عنوان جامعه هدف اصلی خواهد بود.

در بخشی از مراسم نمایندگان کارکنان شرکت‌های پتروشیمی جم و جم صنعتکاران ضمن اشاره به اقدامات مدیران عامل در بخش معیشت کارکنان و نقش هر یک در مسیر تغییرات انجام شده، با اهدا لوح سپاس به نمایندگی از مجموعه کارکنان شرکت از حمایت‌های مؤثر محمد هاشم نجفی اردکانی تقدیر کردند.

 در پایان از خدمات و تلاش‌های ارزنده کارگران نمونه پتروشیمی جم، و شرکت‌های جم صنعتکاران و توسعه پلیمر پاد جم به عنوان شرکت‌های تابعه در سال ۱۴۰۲ که در بخش‌های مختلف عملیاتی، تعمیرات و ستادی بر اساس شاخص‌های مورد نظر ارزیابی شده بودند، با اهدای گل، تندیس و هدیه تقدیر و ازدو نفر کارکنانی که اخیراً به افتخار بازنشستگی نایل گردیده‌اند تجلیل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا